Utama

Friday, April 23, 2010

Makan...Makan...

Makan...hmmm...ada ker org yg xsuka makan???aku yg keding mcm ni pun suka mkn...tp org yg plg suka mkn ialah hubby aku....aku pun bnyk belajar pasal mkanan yg pelik2 pun from my hubby...maklum la..aku ni bukan yg jenis bedal je makanan apa yg ada...especially yg aku xpernah cuba rasanya...aku mmg jenis yg xberani nk taste mkanan yg blum pernah akiu mkn..aku belajar mkn kt old town pun dr hubby aku...tenpayaki, sushi...semua tu dulu mmg aku sebelah mata pun xpandang...apatah lg teringin nk rasa...tp bila dating, hubby ajak try mkanan mcm tu...aku yg mula2 jejak kaki kt tmpt mkanan cmtu rasa janggal sgt...geli semacam jer tgk mkanan dia...tp bila tgk hubby aku mkn dgn berselera skali...mmg nmpk mcm sdap sgt...aku pun jd terliur...aku mintak nk rasa sket...rupa2nya mmg sdap....hmm..mmg taste hubby aku ni tggi gk...tp ok la...dia xcerewet...semua jenis mkanan dia mkn...dr yg simple smpai la yg aku pun xpenah tgk...

Lagi satu, hubby aku ni disamping suka mkn, dia pun jenis yg suka mereka makanan yg mmg nmpk sgt delicious...cuba tgk gmbr makanan kt bawah ni...nmpk sedap x????


Seriously...mmg sedap xterkata even sbnrnya yg tu roti bakar + coklat n peanut + aiskrim...

aku plak jenis yg suka masak makanan2 western jer...sbb very simple..dan cepat dimasak....Lepas ni kalo ada makanan yg lg sedap...aku xkan lupa kongsi di sini...SELAMAT MENCUBA....

Rasai Kehadiran ALLAH Dalam Setiap Detik Kehidupan!

No comments:

Post a Comment