Utama

Tuesday, June 8, 2010

School Holiday...~


Cuti sekolah dh bermula pada 4hb Jun 2010...aku memang xsabar sgt nk tggu cuti sekolah ni..tp bila pikir cuti sekolah jer, msti ada gk terselit rasa kurang gembira aku...sebabnya, hubby aku kena berkursus kt maktab...forsure aku kena tinggal...adush...aku ni rasa susah sangat bila berjauhan ngn hubby aku..sehari xtgk muka, xcakap mmg rasa hidup xlengkap...betapa sayangnya aku kt hubby aku..

Hati aku pulak sekarang ni meronta-ronta nk pegi jalan2...xkisah la jalan2 mana tp kalo dapat join my family ke kl pun dh cukup bertuah...adoi la...terasa lama sangat aku berpantang dari pegi jalan2 makan angin ni...haritu dapat gk lepas gian...tu pun naik feri ke Pulau Pinang jer...Tapi actually aku mmg suka sangat berjalan2 kt Pulau Pinang...byk kenangan sgt kt Pulau especially ngn hubby aku masa kami mula2 join program anak angkat dulu...hehehe...

Cuti sekolah lagi...time ni la bunting2 tumbuh kt tiang2 lampu dengan byknya...semuanya jualan promosi la, tilam la, kasut la, jualan gudang la Less 80% la...semua tu betul2 mengganggu ketenteraman jiwa aku yg mmg suka sgt menghabiskan duit....cuma sekarang ni aku dh boleh belajar untuk bersabar sikit...sebabnya aku mmg xbyk duit mcm dulu...sekarang dh byk komitmen...kena pandai bajet...tp bajet2 pun tetap xcukup...So, cara aku ngn hubby aku nk elakkan diri dr membuang duit kt tempat2 mcm ni, km p window shopping dengan hanya berbekalkan duit rm5 seorg dlm poket masing2...so, bila tgk n rasa teringin nk beli, akan terfikir duit xder...ok gk...selamat duit kami...





Rasai Kehadiran ALLAH Dalam Setiap Detik Kehidupan!

No comments:

Post a Comment