Utama

Tuesday, June 8, 2010

Happy Besday Jade~



Happy Birthday to me yg ke-26..ishk..dh tua aku ni...tp kenapa aku rasa mcm aku muda lagi...ketuaan dlm diri tu mcm lenyap jer....Maybe sbb appearance aku yg agak keanak anakan sikit n mmg aku akan sentiasa senyum...betul org tua2 cakap, kalo selalu senyum n ketawa boleh awet muda...sbb tu hubby aku pun xnmpk mcm dh tua...sbbnya km memang suka senyum...


Besday aku dapat jugak mkn kek favourite aku..Chocolate Indulgence...kenapa la aku xjemu2 dengn kek ni...even br jer lps mkn still rasa nk mkn lg...adoi la...kencing manis la aku...sejak akhir2 ni aku suka mkn bnda manis...hmm...sedapnya chocolate indulgence...



Cerita yg plg best mlm besday aku, aku, adik iparku dua org n hubby keluar mkn ngn kwn2 dia kt Restoran Sala..masa tu xder saper pun ingt mlm tu besday aku...semua buat bodo jer...aku pun buat xtau jer...mlm tu kwn hubby aku citer pengalaman dia masa dia disisi isteri dia bersalin...sempat jugak dia bg tips2 kt kami berdua sbg persediaan ke arah itu...

Dah habis mkn, kitorg balik rumah dan smpai umah dlm jam11.45 mlm...elok aku pun dh baring n standby nk tido, nset hubby aku bunyi...kwn hubby aku yg td kol...pastu hubby aku pun pass nset dia kt aku...hahaha...yg kelakarnya masa aku ckp hello jer trus abg hasnul wish happy besday kt aku...kiranya abg hasnul la org pertama yg wish happy besday kt aku...hahaha...mmg kelakar sgt...aku pun tnya la..mana tau besday aku? rupanya dia br buka facebook n tertengok besday aku dlm facebook...masa aku dlm bilik n tgh ckap tepon, aku dengar dr luar mcm ada org tengah geledah almari cr barang...kejap masuk bilik tengah, kejap masuk bilik hujung...habis cakap tepon jer, hubby aku masuk bilik smbil pegang bunga ros merah yg anak murid dia bg hadia hari guru smbil wish 'Happy Besday cyg...nmpk sgt hubby aku frust mlm tu sbb dia xjd org pertama yg wish happy besday kt aku...hahaha...plg aku xtahan n mmg aku tergelak bila tgk bunga ros merah yg dlm kotak yg hubby aku bg kt aku tu...sambil dia cakap dh lama dia bli bunga tu nk bg kt aku mlm besday aku...hubby aku cakap, nnti kita ada duit byk, kita celebrate besday kita sama2 k...sedih jer aku tgk muka hubby aku masa tu....

Sebenarnya aku xkesah pun nk celebrate ker tak...xder hadiah pun xper...yg penting hubby aku ingt besday aku...terharu aku bila teringat hubby aku selongkar almari nk cr benda apa nk bg kt aku mlm tu....Sian abang...cyg xkesah..yg penting abg syg dkt cyg sampai akhir hayat..mlm esoknya hubby aku masak mi kuah yg memang sedap sangat...km makan berdua...even simple tapi mmg best sgt...Luv u abang!!!!



Rasai Kehadiran ALLAH Dalam Setiap Detik Kehidupan!

No comments:

Post a Comment